fredag 8 juni 2012

Laddar inför helgens festival

Sitter och lyssnar på Millencolins nya skiva och laddar inför festival! Om en dryg timme drar jag och fixar lite grejer, sen plockar jag upp Denis och kör Skatomobilen mot Örebro! Festivalen kommer att börja med skatetävling, kolla in schemat här.

Bygget av skaterampen som kommer finnas på festivalen. Foto: Millencolin official, fb

Jag satt och försökte lista ut hur många Millencolin-konserter jag varit på. Jag tror att det är åtta stycken hittills, och fler ska det bli! Det är svårt att säga vilken som varit bäst. På en av de första konserterna hade jag brutet nyckelben och gick på smärtstillande, då stod jag ändå längst fram med armen över kravallstaketet. Sen var jag ju på Flenkonserten där man knappt hörde vad de sjöng, men som var på ett så litet ställe så det ändå blev något extra. Jag får fundera lite på det är, kanske har jag en ny favorit efter helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar